Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2016

Επιστολή αποχώρησης από το ΕΠΑΜ του Γιάννη Αθανασιάδη

Αγαπητοί συναγωνιστές και φίλοι

 

Από σήμερα και μετά από 5 συναπτά χρόνια αδιαλείπτου, ενεργού και αγωνιστικής παρουσίας μου στην Οργάνωση του ΕΠΑΜ , παύω να είμαι πλέον μέλος της οργάνωσης.

Εντάχθηκα απο την πρωτη στιγμη στο ΕΠΑΜ, στηριζοντας μια πρωτοποριακή οργάνωση που η ιδρυτική της διακήρυξη, τα προτάγματα και η πολιτική τεκμηρίωση από τον Δημήτρη Καζάκη, αποτελούσαν κάτι πρωτοφανές για τα μετεμφυλιακα Ελληνικά δεδομένα ανταποκρινομενα στο ιστορικο καλεσμα της εποχης.

Ολα αυτα τα χρονια αφιέρωσα την ζωή μου σε αυτό το σκοπό χωρίς άλλες σκέψεις και προσπάθησα να βοηθήσω στην εναρμόνιση της οργανωτικής μας δομής με την ιδρυτική του.
Δυστυχώς και παρά τις προσπάθειες μου η διαμόρφωση του ΕΠΑΜ όπως είναι τώρα δεν καλύπτει πλέον αυτό για το οποίο εντάχθηκα.
Οι θέσεις μου και οι τοποθετήσεις μου υπάρχουν στον πολιτικό διάλογο του ΕΠΑΜ και την αρθρογραφία μου.
Όπως επίσης και στο βίντεο του 5ου Συνεδρίου που δεν ανέβηκε και δεν προβλέπω να ανεβαίνει στο διαδίκτυο (σε ότι αφορά στις παρεμβάσεις και αντιπαραθέσεις μου, τουλάχιστον).
Αυτό δεν σημαίνει ότι έπαυσα να σας αισθάνομαι σαν συναγωνιστές και σύντροφους.
Άλλωστε εκεί που θα δοθεί η μάχη θα είμαστε με τους περισσότερους από εσάς μαζί.

Είμαστε από την ίδια πλευρά και αγωνιζόμαστε για τα ίδια προτάγματα, απλά δεν θα δεσμεύομαι πλέον από τον «κομματικό πατριωτισμό».
Αν σε όλη αυτήν την περίοδο αδίκησα ή ενόχλησα κάποιους ζητώ την κατανόησή τους μια και δεν θα βρίσκομαι πλέον στην οργάνωση για να τους αδικώ ή να τους ενοχλώ.
Μας περιμένουν σκληρά χρόνια και τα δύσκολα είναι μπροστά μας. Ο καθένας μας και όλοι μαζί από το «οδόφραγμα» που έχουμε ταχθεί, θα αγωνίζεται απέναντι στον κοινό εχθρό και ίσως κάποια στιγμή βρεθούμε πάλι μαζί.

Καλή δύναμη αδέρφια

14/09/2016
Γιάννης Αθανασιάδης





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γιάννης Αθανασιάδης

Γιάννης Αθανασιάδης
Αγωνίζομαι για την απελευθέρωση και την ευημερία της πατρίδας μου. Πιστεύω στην αυτοδιάθεση των λαών και την ειρηνική συνύπαρξη και αυτονομία των ανθρωπίνων κοινοτήτων. «ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΜΕΙΣ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΠΑΝΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΤΗΝ ΛΕΥΤΕΡΙΑ»